Ledig stilling: Kundebehandler

Vi søker kundebehandler

Slipp lang reisevei og køer inn til Oslo – Jobb lokalt!

Vår unge og dyktige kundebehandler, Marion, skal studere fram til sommeren 2027. Vi søker derfor etter en som kan erstatte hennes rolle.

Personlige egenskaper
Vi søker en pålitelig blid, positiv, nysgjerrig person, gjerne jente/dame som takler utfordringer, er selvstendig, praktisk og løsningsorientert.

Dine kollegaer
Vi er i dag 3 personer. Vi hjelper hverandre og alle jobber for å gjøre autoAC til en solid, trygg og god arbeidsplass.

Oppgaver
Vi er en liten bedrift enda, og oppgavene er derfor varierte. Men primære oppgaven er å håndtere kunder:

  • Svare på henvendelser via mail og telefon
  • Ta imot kunder, skrive tilbud, reservere timer etc
  • Koordinere jobber med mekaniker og skrive faktura

Om det er ledig tid, kjøre hente/kunder på stasjonen når det er dårlig vær, handle inn lunjsmat, ta imot deler, føre inn i lagersystem + andre administrative oppgave som dukker opp.

Kvalifikasjoner

  • Du behøver ikke ha noen spesiell utdanning, men du må være nøye, selvgående – en person som tenker, reflekterer over det du gjør, tenker ett hakk fremover – har ett ønske om å gjøre en god jobb og hjelpe dine kollegaer, så vi som team blir gode.
  • Være trygg, komfortabel med å jobbe med en PC
    • Office 365 fra Mirosoft er det vi bruker
    • Du vil sitte mye tastatur, så du bør kunne «touch», da går ting lettere og raskere, i det minste ha ett greit tempo på tastaturet.
  • Om du kjenner til regnskapssystemet TripleTex er det ett pluss
  • Det er mye dialog med kunder – god norsk er absolutt en fordel, kunne formulere seg lett og tydelig.
  • Møte opp på jobb som avtalt, i tide, hver dag – vi er få, og hver person teller mye!
  • Om du er en praktisk anlagt person er det absolutt også en fordel, da er det enklere og forstå det vi driver med og kunne formidle det til kunder, men alt kan læres om man vil.

Opplæring

  • Du vil få løpende opplæring av Marion som har hatt stillingen tidligere og oss andre – jo fortere du kan komme ajour, jo bedre for alle, så vi bruker mye tid i starten.
  • Er det aktuelt med kurs, så er vi åpne for det.